Morgen naar Laos - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Jan en Marike - WaarBenJij.nu Morgen naar Laos - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Jan en Marike - WaarBenJij.nu

Morgen naar Laos

Door: jan en marike

Blijf op de hoogte en volg Jan en Marike

13 Januari 2009 | Thailand, Chiang Khong

We zitten na een fikse tocht met pittige klimmetjes op een heerlijk plekje aan de Mekong. Een relaxed toeristenstadje met veel backpackers. Morgen op de boot naar Laos. Twee dagen varen, onderweg overnachten.
Vanuit Laos proberen we opnieuw een berichtje te plaatsen. De tijd nu opgebruikt met het plaatsen van de foto's. (gouden tip David)

Wat ontzettend leuk om jullie reacties te lezen. Toch gek hoor dat wij hier in zomerse omstandigheden ons in het zweet fietsen, terwijl jullie een echte winter beleven....

wordt vervolgd

• 13 Januari 2009 - 11:14

Mirthe Wedema:

Lieve Jan en Marike,

Wat een andere wereld daar zeg, bijna niet voor te stellen!
    Hele indrukwekkende foto's! Jullie maken wat mee daar!

Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal over de belevenissen op de boot naar Laos. Dat zal vast weer een bijzondere ervaring worden!

Liefs, Mirthe

• 13 Januari 2009 - 11:33

Peter:

Prachtige foto's. nu krijgt jullie tekst nog meer inhoud. Ik kijk al weer uit naar het volgende bericht.

groet Peter Hartsema

• 13 Januari 2009 - 13:17

Ilse:

Wat beschrijven jullie de belevenissen mooi en kleurrijk. Goed te volgen. Hopenlijk komt er nog veel meer. Veel plezier en succes verder.

• 13 Januari 2009 - 17:10

Peter En Ina:

Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken.
    Ook wij genieten mee van jullie reisverslagen.
    De winter is
    hier helaas voorbij (voorlopig?).
    Schaatsen kunnen we niet meer, dus dit missen jullie niet.
    Veel plezier verder.

groetjes

• 15 Januari 2009 - 16:58

Ineke Amesz:

hallo marike en jan'
    geweldig om met jullie mee te lezen en te kijken,prachtige foto's in een totaal andere omgeving kan me voorstellen dat jullie genieten veel plezier en sterkte met fietsen gr ineke

• 03 Maart 2009 - 09:49

Doet:

Hoi Marike en Jan,

Jaloersmakend zijn de mooie verhalen en foto's!!!!Een geweldige reis!
    Renny en ik waren helemaal verbaasd en verrast dat we een meeltje van je kregen!
    Nog een fijne tijd verder samen! Liefs van Doet