Inter-net-niet: nu foto's bij vorig verslag. - Reisverslag uit Potosí, Bolivia van Jan en Marike - WaarBenJij.nu Inter-net-niet: nu foto's bij vorig verslag. - Reisverslag uit Potosí, Bolivia van Jan en Marike - WaarBenJij.nu

Inter-net-niet: nu foto's bij vorig verslag.

Door: Jan en Marike

Blijf op de hoogte en volg Jan en Marike

25 Januari 2014 | Bolivia, Potosí

We zijn in Bolivia (Potosi). Internet werkt niet of traag, maar nu even wel dus!

We hebben de foto's bij ons laatste verslag ('overuren voor onze zintuigen') kunnen plaatsen. Ze zijn in omgekeerde volgorde geplaatst....., van achteren naar voren bekijken dus!
Nou ja.....nu we nog eens goed kijken; het lijkt erop alsof de foto's onderaan het verslag in de goeie volgorde staan en dezelfde foto's die je vindt onder het linkje links in omgekeerde volgorde.....

Volgend verslag vanuit Bolivia; wordt vervolgd!

• 26 Januari 2014 - 15:05

Wilbert:

Hey Jan en Marike, leuk om jullie verslag te lezen en de foto's te zien. Geweldig wat jullie doen!

• 26 Januari 2014 - 21:57

Ilse:

Prachtige foto's. Het lijkt wel de "stromende droogte".
    Wat een ervaringen.
    Ik begin het langzaam aan te snappen.
    Kijkend naar jullie foto's en luisterend naar Harry Sacksiony met het nummer "Dans des continenten", beginnen bij mij enorme verlangens wakker te worden. Mooi.
    Op naar het volgende verslag.
    Genieten jullie, dan doen wij het ook.

• 27 Januari 2014 - 01:03

Kunja:

Tjonge, je kunt deze kleurencombinaties gewoonweg niet bedenken. Wat een pracht. Met het bekijken van de foto´s was het steeds weer oh en ach wat mooi. Maar het moet live overweldigend zijn. Wat zou het mooi zijn om nu even bij jullie achterop mee te kunnen liften!
    Bedankt voor de foto’s en de leuke verhalen.